sobota, 12 stycznia 2013

Hej.

Hej. Przede wszystkim to się może przedstawię;
Mam na imię Wiktoria, ale wszyscy mówią mi Wiki, Wika lub Warwik ^^ Mam 13 lat. Moim marzeniem jest zostać do końca Directionerką, bo jak na razie, to tego jednak ocenić nie mogę. No i oczywiście zostać sobą, nie zmieniać się dla innych... "Nie zmieniaj się dla innych, bo wtedy tracisz siebie" - moje motto, na każdy dzień. Co lubię? Hmmm... Szczerze lubię dużo rzeczy, a jeszcze więcej nie. Chcecie wiedzieć coś o mnie? Otóż jest optymistką, rąbniętą  dziewczyną z milionami pomysłów na sekundę. Mam swoje marzenia, niektóre trochę nienormalne i niemożliwe do spełnienia, ale ja i tak nie tracę nadzieji, bo to właśnie ona stoi za tym wszystkich, co robię. Kieruje się nią, czasami bez zastanowienia, co ma później w niektórych przypadkach, dziwne bądź nieciekawe skutki...  No, ale cóż, to właśnie ja. Już teraz snuję swoje plany na przyszłość, razem z moimi przyjaciółkami, Olką i Angeliką, wymyślamy jakie zawody chciałybyśmy mieć w przyszłości... Do mnie zawsze należą te najbardziej zabawne, interesujące czy tego typu. Bardzo chciałabym zostać detektywem... Ale kryminalnym, bo właśnie takie sprawy mnie najbardziej interesują. Lubię czytać książki. Wiem, że to pewnie dla niektórych dziwne. Ale tylko te, które sama sobie wybiorę. Zazwyczaj są to jakieś przygodowe, fantastyczne, albo jakieś horrory czy kryminały. Pewnie jak każdy nastolatek, ja też kocham oglądać telewizję. Oczywiście horrory i jakieś kryminały, jednak jak w każdym człowieku mam w sobie trochę dziecka. Lubię też oglądać np. Disney'a czy Nickelodeon ^^ Najbardziej to chyba lubię iCarly i Victoria znaczy zwycięstwo... No, ale nic. Ja osobiście Directionerką jestem od końca sierpnia. Zakochałam się tak naprawdę w piosence Another World, i dotąd jest moją ulubioną. Jednak oprócz One Direction lubię słuchać jeszcze innych zespołów, piosenkarek czy piosenkarzy. Również polskich. Lubię różne gatunki muzyki m.in. pop, rock, czasami rap. To chyba wszystko o mnie, co powinniście, czy chcecie albo i nie chcecie, wiedzieć.
A teraz może wyjaśnię skąd pomysł na bloga. Otóż, mam wiele pomysłów, prowadzę własne blogi, jestem autorką na innych, ale zawsze chciałam mieć swoje opowiadanie, bo imagin, nawet dwuczęściowy, to nie to samo. Lecz zawsze bałam się, że coś nie wyjdzie. Za każdym razem, gdy coś wymyślam, to tylko sam początek. Lecz w końcu próbuję. Mam nadzieję, że wam się spodoba ^^
A co do podstronek: Narazie powstały z nazwami "Kontakt", "Wasze stronki" i "Imaginy".
Co do tej drugiej podstronki, tam będę zamieszczać czasami krótkie, jedno- lub dwu-partowe imaginy. Będzie też możliwość, aby to wasze imaginy się też tam dostały, wystarczy jedynie do mnie napisać na jestemistrze@interia.pl
Jeśli macie jakieś uwagi, prośby, propozycje czy coś tego typu, serdecznie zapraszam do pisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz